- jag tar mig upp

har äntligen kommit hem från rosie, där våran
klass sov inatt.
va väl ute å gick igårkväll... ah en liten promenad å sedan grilla tänkte vi
MEN NEJ, vi gick konstant i 2 jävla timmar med 10 kilos ryggsäckar på
ryggarna.
det är fan inte min kropp till för alltså.. höll allvarligt på att dö.
men sen när vi va framme så grillade vi iaf, sen gick vi hem å sov.
elle jag å malin va väl vakna till sex imorse så man är väl inte speciellt pigg
nu elle.
funderar på att åka till borlänge nu men vi får la se, annars blir det väl
att sova. har fått typ 700 myggbett oxå, inte så mys.
men jag berättar lite mer om kvällen senare, så får ni bilder då oxå,
för nu orkar jag verkligen inte.
är ledig imorgon iaf, förutom att jag har rättegång, hoppas det går bra.
sen så blire att sova hos ganja imon så åker jag hem på lördag igen :)
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!