- just pretend you don't are so alone

idag blir det att åka och sova hos underbaraste mollan,

och imorgon blire dricka öl och ha det trevligt med pojkarna :)

om ungefär två timmar åker jag till borlänge och möter upp molly,

så blir vi väl där ett tag sen åker vi till henne i hedemora å sover där :D

underbart, har inte varit i hedemora på aslänge :)

kirrade öl igår oxå så nu är allt fixat tills imon då det är midsommarafton!

blir väl först käka lite med familjen å så :) sen drar jag å grillar med trevligt

folk sen så får vi se vart vi hamnar helt enkelt :)
ne nu ska jag fortsätta fixa mig så jag blir klar nån gång

fyra dagar till peace&love, taggaa! <3

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!