- waka waka eh eh

ännu en gång, förlåt för dålig uppdatering
men det är ju sommarlov så vafan?
sitter iaf hemma nu, lucas lagar mat hah.. annars
käkar inte jag innan jag drar så pappa säger att han ska laga mat
så gör han de hah!
har inte hänt så mycket.. sov hos heidi i förrgår till igår
satt uppe och pratade hela natten, vilket behövdes
tack bästa för att du finns <3
igår va jag med krille å massa, träffade mollan å jessica oxå :-D
och idag blire att åka till nils a.k.a rastakorven och fixa dreadsen
Ä N T L I G E N ! hihih, ville att dom skulle se skapligt bra ut till p&l iaf :-)
BARA 8 DAGAR KVAR! <3
ne nu ska jag gå upp å kika om bror är klar med maten


köpte iaf en ny ring till läppen för någon dag sen
köpte även en stav till naveln men min navel ser
så äcklig ut så den för ni se när skiten har läkt :-D

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!