- walk this road together

sitter hemma hos min älskade storebror tony nu

klockan börjar bli mycket så ska nog sova snart

rätt händelserik dag idag, elle ah fick reda på rätt mycket

om en hel del..

träffade iaf min älskade syster mikkis idag <3

va ett jävla bra tag sen vi träffades så vi hade en hel del att

prata om. men det va jävligt skönt att träffa mitt hjärta igen.

för nu slipper jag oroa mig som en jävla idiot

du är bäst och jag älskar dig. <3

hon har iaf införskaffat sig väääärldens sötaste vovve!

en pitbullvalp så söt.

sov hos sonja från igår till idag, så jag va med henne på förmiddan

sen va jag ju med systra mi, sen med filip.

träffade även krille en sväng, och så va jag med anton i ett par timmar

innan jag skulle hem :)

sitter iaf här nu och har huuur tråkigt som helst

funderar faktiskt på att sova, det är det enda vettiga just nu känner jag.

imorgon kommer förhoppningsvis molly, inte helt säkert än

och vi får inte glömma att beställa biljetter till eclipse

en liten reminder till mig själv sådär.

nej nu ska jag nog lägga mig faktiskt!

vi hörs senare sötnosar

 

Peace

/ f.ljung :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!