2/3-10 tisdag

det måste vara nånting allvarligt fel på mig
för jag vaknade kvart i 10 idag och det är fan inte likt mig
brukar sova till typ tolv ett iaf och speciellt när jag sitter uppe länge
jag menar igår va jag säkert vaken till typ lite mer än halv 4
och ändå vaknar jag kvart i 10? hah cp
aja, mollan ligger iaf fortfarande och sussar sött i sin säng medans jag sitter
på golvet och väntar på att hon ska vakna
å igår va de hon som sa " jag ska fan vakna klockan 10 imon oxå"
men icke sa nicke hon ligger där och snarkar medans jag inte kan somna om
kul... riktigt hungrig börjar jag bli oxå så om hon inte vaknar snart
så väcker jag henne och tvingar henne att gå ner och käka med mig
men nu ska jag slå på en film i väntan på att hon ska vakna
tror att det blir honey, så jävla bra!
och juste, pappa åkte in på lasarettet igår så jag vet inte riktigt
när jag åker hem..
men vi hörs väl sen bebisar :*

Peace

/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!