going above you

dålig uppdatering iknow, men de blir bättring okej?
krille kom iaf hit i onsdags å va här till igår.. tråkigt att han åkte hem :/
inte hänt så mycket i veckan faktiskt, skolan som vanligt sen typ varit
med krille på kvällarna, för han sov hos mig under tiden han va här :)
jahaja, söndagsmorgon va ska man hitta på idag då?
funderar på att bara chilla hemma men de kommer antagligen inte bli
så iaf, sällan jag klarar av att vara hemma en hel dag :o
ska nog ringa elle smsa till mollan å kolla om hon är vaken så kanske det blir
att dra dit å hälsa på? :)
ah de visar väl sig vad jag hittar på
nu har jag inge mer att säga i guess å jag lovar att uppdateringen
ska bli bättre heh!

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!