hello seattle

klockan är 20 över 3, molly sover, och jag kommer somna snart
jaha, så bra gick det helt enkelt med den dygningen
molly somnade som en stock för typ en timme sen om inte mer
och snart ska väl jag oxå gå och lägga mig för känner att det är
ganska ovärt att sitta uppe själv
å nu börjar alla bli osociala på msn också så det sög ju
aja har somsagt inte gjort någonting alls idag bara chillat hemma
har ätit en hel del iaf har jag märkt o:
jag och molly har fan blivit hungriga hela tiden
nej nu ska jag ta lite choklad för jag är hungrig som fan
sen ska jag lägga mig och kanske smsa lite med oscar?
eftersom ingen annan är vaken
och sen blire sova för min del med! :)
men vi hörs imorgon sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!