he's an angel

sitter här hos fimpelito med noddelito brevid mig hah!
nodde fick sluta spela för att jag skulle låna hans dator heheh eftersom min
bror är dum i huvet och vägrade komma å lämna min? idiot
aja, blev iaf att jag drog till stan å mötte mikkis å vi drog till kupolen
förvånade? ne visste väl det
sen vid 3 så kom mollan dit oxå heh tjockt nice
drog väl runt där i några timmar innan de bar av till caoz där sebbe och victor
körde några låtar på scen! grymt duktiga ni va boys :)
har införskaffat mig 10 powerking å mikkis har lika många så vi blir väl vakna
med killarna hela natten skulle jag tro ;d
om ett tag blire att vi drar ut å rullar oss i snön oxå :)
blir väl antagligen lite fler inlägg inatt om nodde flyttar på sig från datorn vilket
jag inte riktigt tror men jag får väl tvinga honom :h
så vi får höras sen sötnosar :*

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!