i can't believe my eyes

tjena tja!
kom hem från skolan för typ.. 2 timmar sen? å fastnade här dirr
förvånad? neee
va på haga å hälsade på med alla 8or på gylle rättså nice :)
sen så GICK jag hem, hah brukar alltid åka buss men tyckte att
det va skönare att gå
helgen har iaf varit helt underbar
fest i fredags och åkte till älskling i lördags
gjorde väl nt så mkt, umgicks med folk å massa mys :*
jag älskar dig linus <3
nu sitter jag och väntar på att mollan ska komma till borlänge
sen blir det väl kupolen som vanligt när hon kommer?
ah blir väl nåt sånt iaf
sitter här och saknar älskling som en jävla idiot, får väl se när
man träffar den sötnosen igen då...
taggar iaf för ferre hos bazze på fredag? blir nice, hans fester är alltid
så jävla kiiing! :-D
menmen har väl nt så mycket mer att säga :)
jag älskar dig linus eriksson <3



Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!