if you're looking for a show

sitter här nyduschad å så,
ska bara fixa mig lite sen bär det av in till stan
sen vidare till falun med finaste agnes
inte träffat sötnosen på ett tag nu så det blir nice! :)
och för er som inte visste så är det slut med anton
kände att det inte funkade riktigt...
menmen nu ska jag fixa mig å käka nånting så jag blir klar nångång
frågan är om bussarna går som dom ska eftersom det är världens snöstorm ute? o:
hah kommer blåsa bort om jag går ut :(
å juste! måste till um oxå, dryygt....
så att inte min fireman blir en young dad hihihihi :*
aja nu ska jag sluta tjata
så hörs vi sen va sötnosar? :)
btw så mår jag bra nu, allting börjar gå uppåt (:
iaf det mesta...

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!