it does'nt even matter

fredag morgon nurå egentligen borde jag va glad att det är fredag
men det är ju lov så den här fredagen bevisar bara att skolan börjar snart -.-
så därför ska jag springa ut i snön i underkläder idag elle imon
å hoppas på att jag blir sjuk (y'
brandman ringde och väckte mig vid halv 9 den jäveln, jag ska fan hämnas!
hah om jag lyckas han lär väl sova som en idiot nästa vecka när svegarna har
lov plus att han alltid sover med ljudlöst på sin mobil så det blir ganska omöjligt
att väcka honom skulle jag tro :>
va på kupolen igår å införskaffade mig ett par jeans å nya skor
h3h3h3h3h så jävla gla' nu, kommer bild senare :)
idag blire lan @ fimpens place! med nodde oxå då
så får vi se om de kommer nån mer och att jesper är hemma? :)
och innan det så blire att dra till caoz å kolla på sebbe och victor som
drar några låtar där ikv! asnice
nu ska jag duscha å käka så jag är klar tills molly kommer till borlänge :-D
men vi hörs sen!

Peace

/ f.ljung :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!