let's go to the candymountain

sitter hos mollan klockan är halv 5 men vi har fan varit vakna sen 10
FATTAR NI? 10, helt jävla otroligt
helgen va iaf helt underbar med älskling
bara chill hemma åh så, blev lite strul igår
och vet inte riktigt om det är löst än
men vi får väl se vad som händer
han åkte iaf hem igår och dirr när han sätter sig på tåget
så börjar vi tjaffsa? fucked up
aja jag åkte iaf till molly och sov här oxå och blir nog en till
natt för känns inte som att jag ska hem idag NEJNEJ
vad ska jag hem å göra?
och jaaaaaaaaaa jag ska bli bättre på att uppdatera men jag har en toppen ursäkt (y'
min dator hemma är för seg att blogga med, för seg för allting egentligen
kanske inte bästa ursäkten men iaf en.. förklaring :-D
men nu ska jag sluta tjata så hörs vi antagligen ikv elle inatt för jag å mollan
ska dygna så vi blir vakna hah

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!