say what you have to say

längesen jag uppdaterade nu, förlåt fördet!
men det har varit så mycket nu och jag har inte haft varken tid elle lust
att sitta vid datorn
jaja.. snart knatar jag iväg på socmöte hehehhe inte så nice :/
igår va jag med agnes en stund å sen hände de väl lite grejer som jag
inte vill snacka om här...
förhoppningsvis så kommer krille hit imorgon, saknar han som fan!
och en till jag saknar är min bästa syster molly <3
hoppas att jag kan träffa henne snart iaf.
ja livet är väl inte riktigt på topp men inte botten heller riktigt
är jävligt trött på vissa människor som bara ljuger och snackar
skit men vafan, bor i borlänge så de är väl sånt man får ta elle?
aja dom som tar åt sig får väl göra det, men folk vet vad som gjort
alltså borde de bara va dom som tar åt sig heh
har bytt klass oxå till 8d! SÅ JÄVLA NICE KLASS
hihihihihih så jävla härliga människor! :)
nej nu ska jag knata iväg mot äcklena så hörs vi sen :*

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
Anonym

vf skaru ha möte med soc?



2010-03-14 @ 19:38:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!