taking the high road

ska nog börja dra mig mot sängen, klockan är fan snart halv 12
är sjukt trött..
dagen har väl varit helt okej förutom va lite nere
efter socmötet, men det blev väl bättre
drog hem från skolan typ 13.00 å satt mig vid datorn å sen kom väl
fimpen hit.. drog å träffade oskar och anton å va med dom ett tag
vid 19.00 åkte jag upp till heidi som har varit i thailand i 3 veckor
och kom hem i söndags så har saknat henne som fan
snackade mest å käkade pizza gjorde vi oxå, så sjukt skönt å träffa
henne.. tack för armbandet oxå sötnos! :*
ne nu ska jag nog ta å krypa ner i sängen så jag kommer upp till skolan
imon, har dock sovmorgon till typ 9 elle 10 elle ngt ska kika snart :)
men vi hörs imon

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!