we all need good things

dålig uppdatering, heh erkänn att ni inte är förvånade?
menmen blir väl en bättring sen när jag har fått upp livet lite..
skolan börjar iaf gå bra, för hela förra veckan va jag och jobbade i skolan
ist för prao, både jag och mentorn tyckte de va en bättre idé så det blev väl så
helgen tillbringades iaf till mestadels med fimpen och dom
i fredags blev det ferre för fulla muggar och jag måste erkänna att jag hade
fett kul! så tack alla som va där och gjorde min kväll :)
den här måndagen har väl knallat på som vanligt och har gjort bra ifrån mig i skolan
så jävla stolt är jag!
sitter nu hos bror min där jag bor för tillfället medans pappa är inne på lasarettet
och väntar på mollan som är här runt fyra :)
blir att följa med henne hem ikv å slagga där dock måste jag åka därifrån fett tidigt
imorgon bitti men det är det värt tycker jag för träffas ju inte så mycket jag å hon
blir iaf NY och toronto med henne 2-3 veckor i juli!! taggar som fan
menmen har väl inte så mycket mer att säga mer än att det kommer
bli mer uppdatering nu, för känner att livet börjar gå uppåt :)
saknar min linus fett mycket oxå, puss på dig sötnos :*

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!