- bitches they come they go

sitter hos pappa nurå, äntligen!
gick upp kvart över sju imorse för att kunna åka hit,
OCH DET ÄR LÖRDAG! fett drygt egentligen.
blir att sova hos heidi ikväll hoppas jag på iaf
så blire väl att va ute å härja en hel del ikväll :)
krille min älskade bästiis är i borlänge nu i helgen
och mikkis min bästa storasyster har kommit hem äntligen!
den lilla skitungen fyller år imorgon oxå, sjutton bast. stor tjej nurååå
blir väl att fira henne lite ikväll så drar vi väl ut å käkar imon elle ngt
sitter och väntar på att folk ska vakna...
vafan ska man göra tills dess då? ska iaf ut å röka nu det är ju alltid något
sen blire väl käka? eller..? äh jag vet inte.



vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!