- i made it

sitter fortfarande kvar här
och nu har klockan tickat iväg till tio över tolv!
dags att göra något vettigt nu tycker jag
ska ju åka in till borlänge vid halv två
fixa mig, käka, ta ut pengar, lägga in musik på ipoden.
allt det ska göras innan jag drar!
försöker även få liv i min kamera men det behövs nya
batterier så får väl tigga lite pengar av pappa hih.
ikväll blir det nog att va hos krille, eftersom han är hemma
själv.. så vi blir väl lite folk där och lite alkohol skulle ju inte
sitta helt fel! men nu lär jag börja fixa mig
sedan gå å ta ut pengar och massor, så får ni nog lite bilder
imon om jag har fått igång kameran :)
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!