- jag vill bli kramad av en drakes vingbrädd

dagen va fett chill, hedemora med fannii å grejer!
skolan idag va iaf lugn, alla har elevensval så jag satt å jobbade
hos fältarN^ hih!
efter skolan drog jag å fannii till hedemora å träffade massa folk
sjukt nice! fick äntligen träffa elias min plutt, 
va riktigt kul, ett år sen sen sist ju :)
åkte hem vid fyra drog då till kupolen å tiggde pengar till mat (a'
fick skjuts hem sen så har jag varit med denize en stund nu mot kvällningen.
ne nu lär jag faktiskt hoppa in i duschen innan dom börjar gnälla som fan här
och imorgon ska jag försöka få med nån på lite shopping hih :)
OCH jag tycker fett synd om lastis som har stukat foten igen :/ krya på dig gubben!<3
saknar min älskade syster mikkis som fan oxå, längtar till helgen
då hon äntligen kommer hem igen.
<3
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!