- say goodbye to hollywood

fyfan vilken underbar helg det har varit!
har dock inte suttit vid datorn, så nu får ni helgen i korthet.
fredag; va kvar i blg efter skolan,
träffade fille å va med han kudden anton noddy fimpen jocke å adam ett tag
sen drog jag hem å käka vid fem
efter det åkte jag hem till bror å käka
sen ut å träffa min älskade bästiis!
drog upp till anton där han å lulee va å stanna där tills typ elva då jag fick skjuts hem.
lördag; åkte till pappa kvart över sju på morgonen
loda vid datorn tills halv två då jag skulle åka.. men missade tåget hah
åkte iaf till borlänge vid halv fyra.. mötte upp fanny
sen drog vi å träffa lite folk
mötte upp heidi å krille å massa så drog vi till krille å chilla där hela kvällen
matlagning å grejer, ja nog är vi kings alltså! åkte hem vid ett på natten då
heidis mamma kom och hämtade oss :) åkte hem till heidi å kolla film
sen somnade både jag och hon gött.
söndag, idag; vaknade väl runt tolv, gick ut och rökte sen in å käka frulle
jag älskar fan frukost alltså, det absolut bästa som finns!
sen så åkte jag ner till stan, träffade lulee å anton å kolla bussar hem
sen så åkte jag upp till heidi igen med tre bussen, där det blev kladdkaksbak å massa mys med härligt folk! (bilder kommer)
tack till sofie, sonja, fanny, oskar, koffen och heidi får en underbar dag! <3
jaa.. det va väl min helg då :)


vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!