- beng som en snut

lördag idag då, innebär rättviksmarknad med denize.
härligt, då slipper jag vara hemma, jag hatar det.
igår va jag kvar i borlänge och umgicks med min bästa sonjis och heidi och
massa andra folk oxå såklart :)
va till kupolen för att träffa heidi och sonja och dom och även köpa en
födelsedagspresent till sötphilip eftersom han har fyllt år.
fick en present av han oxå för har inte fått nåt av han heller, fick en par örhängen
hihihi tack sötnos! :*
veckan har väl sett precis likadan ut, upp, skolan, hem, käka, ut, sova!
hah intressant va? :)
aja, nu ska jag börja fixa mig så jag hinner gå till denize innan tåget går :)


älsklingskepan är beställd oxå!
ty dadii, iloveu.<3

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!