- burn it down

helt underbart väder ute, och vad gör jag?
jo, jag ligger inne å kollar på film med feber å grejer..
skoj elle hur?
igår när jag kom till insjön så va jag med nattis och denize till typ halv elva
sen så gick jag hem, kände mig så jävla sjuk.. va helt slö
så la mig och kolla på sagan om ringen... wtf? aja
sen så somna jag rätt tidigt skulle ja tro
idag va jag med denize å vi gjorde väl nt speciellt mycket förutom att vi va ute
med hennes hund heheh annars satt vi mest å snacka
vid kvart över tre så skulle denize till borlänge för hon skulle bo bio med max så
då åkte jag med samma tåg till pappsen
va så jävla slut så la mig å kolla på film så jävla värdelöst...... sug
nej nu ska jag gå ut å puffa lite å hoppas att de fortfarande är sol
annars blir jag fan sur.
aja lucas är snäll iaf (y' ne men ska ut nu


vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!