- du är så delikat

sitter hos fanny och fixar dreadsen nurå, äntligen
får jag ordning på skiten.. ja jag ska alltså inte ta ut dom :)
tror jag gick på en lektion i skolan idag (a' DUM FREDDIE!
sen vid ett så fick jag hubudvärk så jag och fanny åkte hem till henne å
käkade sen började vi med håret :)
sitter här och dunkar General Knas så jävla king!
får väl se när vi är klara med den här skiten hinner nog inte klart idag iaf.
menmen bara att fortsätta en annan dag :)
åker hem vid åtta och träffar denize som fyller år idag, grattis på 18årsdagen sötnos! ;d
jaja, har inte uppdaterat så mycket men det blir bättring, jag lovar!
igår va jag iaf med denize, charlie och affe, trevligt trevligt.
nej nu ska jag va socaial med min älskade funnybunny the ganjatant!<3

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
Joel Henelund

Äre denize som jag vet vem detär? :D

isf fåru hälsa grattis (Y)



2010-05-11 @ 18:18:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!