- ey, jag vägrar växa upp

rätt bra på att uppdatera? nee
kommer jag bli bättre påre så småningom? ahråå
kan ta dom här dagarna lite kort
eftersom jag inte har uppdaterat hihihi
va i falun med fanny min chey i torsdags iaf
kutade runt där i värmen, men de va chill
hittade iaf snyggaste lurarna på wesc som jag ska försöka
tjata till mig av pappa (a'
elle så säljer jag mina rosa å köper dom ist!
va även till curb å kolla en sväng, men där hittade jag inget speciellt..
träffade även nils och lastis, fett nice
igår, fredag då, så satt jag och fanny och jobbade hos fältarN^ för
att vi va lata och inte orkade hänka dom andra på friluftsdan
visade även dom nya sjuorna runt (dom som börjar sjuan efter sommarlovet)
så jävla söta! blev helt kär i vissa av dom :)
slutade väl runt ett drog då å va med massa folk
sen så fick jag skjuts hem vid nio ungefär :)
och så har vi idag då
åkte till fanny vid tolv, chillade hemma sen åkte vi till kupolen och köpte ett nytt
hårband till mig, äntligen. käkade pizza sen bar det av till falustad å seaside
va fett härligt på dagen, härligt folk och underbart väder, å humöret va ju på topp oxå!
men sen när det började regna så blev allting så jävla värdelöst helt plötsligt
så vi satt i en busskur i en timme, jag ganja agnes och lisa sen hitta vi philip
kollade iaf när kid jesus och f the rex drog några låtar, fett bra va dom!
gick runt lite sen så åkte vi hem halv tio, tog elva bussen till fanny sen så har
vi ba chillat med lite film å så.
nu ligger fanny å sussar sött på soffan och jag ska väl joina henne när jag
är klar här :)
jaaa.. de va väl allt för mig denna gång!
lovar att bli bättre på att uppdatera iaf..
oh justja! någon som har lust att hjälpa mig med en ny header? tröttnat på min (a'
vi hörs senare sötnosar


fyfääään va jag älskar dig min busmupp! <3

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!