- feel the heart beat

gårdagen va helt underbar, precis lika som kvällen
med min bästa sonjis (L)
innan jag åkte till borlänge igår så va jag med denize en sväng
satt bara och snackade typ.
sen vid tjugo över ett så tog jag tåget till borlänge med min bestis krille
som redan satt på tåget för han hade ju varit hemma i sveg
och skulle till borlänge :d
otroligt kul att träffa honom va det iaf :)
sonja och sofie mötte mig på stationen å så gick vi till kupolen å käkade
sen vid fem så åkte jag och sonja hem till henne och chillade
sen efter det så va vi bara hemma förutom att vi tog en sväng till
hemköp och köpte <powerking3
senare på kvällen kollade vi på massa film, det blev eden lake, hitta nemo,
fucking åmål och tio orsaker att hata dig.

sonjisen somnade vid kanske.. halv sex imorse, och jag somnade åtta hah
så vaknade vi tio så har inte sovit speciellt mycket.
fast är inte så trött egentligen.
sitter och kollar på disneychannel nu ska väl snart dra upp och fixa oss skulle
jag tro, sen blire väl ut sen åker väl jag hem :( ska höra vad denize ska göra ikv så jag
inte får allt för tråkigt
tack sonja för en underbar kväll, jag älskar dig!<3
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!