- it's my life, i do what i do

händelserik dag? ah, verkligen!
hah har fan inte gjort nånting idag förutom suttit vid datorn?
det är nå grymt fel på mig idag.. elle så är jag ba inte på humör.
aja, skolan gick bra iaf, skötte mig för en gångs skull
vädret va ju toppen oxå så satt utanför skolan å chillade en hel
del oxå med massa nice folk
efter skolan så kom oskar och hämtade mig på moppen, så fick jag
skjuts till stan där jag mötte sonjis och filip
drog med dom till kupolen och träffade folk men åkte hem efter typ
en timme..
käkade å sen så har jag suttit här resten av tiden. kul liv man har
har lite småtankar om att åka till mamma och hälsa på imorgon men
frågan är om jag har lust, annars åker jag till pappa och hälsar på
han på lasarettet.. han har ju åkt in igen..... bajs
hatar när han åker in
men nu ska jag gå ut och röka, sen blire duscha sen sova
måste ju komma upp ur sängen halv sex varje morgon så då behöver man
ju sova rätt tidigt!
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!