- not long ago

tidig morgon idag, vet inte varför jag inte kunde sova
längre.. kan va för att de va så jävla varmt i mitt rum elle ngt
idag blire iaf att åka in till borlänge och fixa mina
dreads igen.. skönt att få de gjort iaf :)
hinner dock inte säga hejdå till bästiis har fan träffat
han EN gång å han har varit här sen i törsdags..... :( hatare
menmen, blir väl att jag åker upp till sverreverre (sveg) å hälsar
på den lilla busungen nån gång snart :')
nu ska jag ringa till denize och kolla om hon är vaken
är hon inte det så väcker jag väl henne genom att ringa igen
hihih
sen så drar jag väl dit skulle jag tro!
ahjuste.. va hos denize på överraskningsfest igår, alltså vi hade
slängt ihop en överraskningsfest för henne
tack så mycket alla som va där, det va skitkul! (y'
nejmen nu ska jag somsagt kolla om sötnosaaaaa är vaken
vi hörs senare sötnosar

Peace

/ f.ljung :-*



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!