- nu drar vi härifrån, trycker gasen i botten

dålig uppdatering iknow, men har knappt suttit vid datorn alls,
inte haft nån ork och har inte heller varit hemma så mycket.
livet rullar väl på rätt bra nu fakiskt, det går bättre än vad jag hade trott
faktiskt. skolan går väl lite sådär, men det fixar sig!
sitter här å väntar på mat nurå, kom nästan precis hem :)
valborg, firades med min underbara sonja, nyktra faktiskt men det va bäst
ändå. iloveu my angel! <3
dagarna här i insjön har väl sett ut så att jag har kommit hem från skolan, käkat
sen dragit ut med denize å sen hem å sovit helt enkelt.
går ju kvar på gylle så träffar mina söta borlängebarn varje dag i skolan iaf.
umgicks med mikkis idag efter skolan iaf, innan jag åkte hem. har ju inte träffat henne
sen jag fyllde år så kände att det behövdes.
ne nu ska jag fixa lite sen käka, sen blire väl ut med denize, kanske träffar på charlie oxå :)

men vi hörs kanske senare, lovar iaf att bli bättre på att uppdatera! :*

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!