- so tired of tears

torsdagsmorgon.. men ledig så det är chill!
hur är det med er idag då sötnosar?
med mig är det faktiskt bra, ska ju åka och sova hos
min sonjis idag ;d de blir asnice.
å så kommer krille min bestis oxå har inte träffat han
på hur längesen som helst så blir kul att träffa han oxå :)
nu snart ska jag slå en plingeling till denize å höra
vad hon har för sig, sen blir det väl fixa sig
och gå över till henne en stund innan jag åker.
igår, va jag i borlänge nästan hela dan, till tjugo över sex iaf
sen åkte jag hem till pappa och umgicks med han och hämtade
ut <favoritkepan3 från posten så nu är den äntligen min!
bild kommer senare, kanske hos sonjis :)
men nu ska jag käka frulle, sen ringa till denize å ah osvosv.
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!