- to get to the top of the highest mountain

sitter hos fanny min älskade ganjalady nurå och hon
sitter väl å pillar å drar i mina dreads.. ont som fan men
ska man va fin så får man ju lida pin
jag har tänkt på en sak.. ja jag har tänkt! att de bara är dom som har
gjort dreads elle piercat naveln själv med en för smal kanyl som vet
vad "ska man va fin så får man lida pin" innebär... ngt sånt iaf
jaja vi kommer väl sitta här ett tag å dunka musik som vi typ alltid gör
sen så får vi se vad som händer, vet inte riktigt vilken tid jag ska hem elle ngt
så de visar sig...
jag mår iaf toppen (y' förutom att jag är hungrig men det kan jag leva med
förresten så kan en viss flicka som kallas gina dra åt helvete för tillfället
vi hörs senare sötnosar



Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
Natalie / weezing

Sv: Nice :D Gör det ont att pierca naveln? ^^



Blogg: http://weezing.blogg.se/
2010-05-16 @ 20:14:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!