- vi känner ångest, kväver det med sprit

dagen har varit uppochner, mitt humör är uppochner, hela världen är uppochner
ja iallafall i mina ögon. jag börjar sjunka neråt igen,
ner till den jag va förut
fan, jag vill inte!
varför ska de just va jag som får må såhär?
jag orkar inte
hade två lektioner i skolan idag, chilll
sen efter de så åkte jag in till lasarettet å hälsade på pappa
det gick väl helt okej
sen tillbaka till borlänge och träffade min älskade storasyster mikkis, som alltid gör en på
bättre humör
sen åkte jag hem, käkade å nu sitter jag här
men ska nog ut med denize snart, beror på om hon svarade på mitt sms
jag lovade mig själv att blogga på mindre än tio minuter så
lär sluta skriva nu :o hah, jag utmanar mig själv hela tiden!
imorgon blir det iaf falun med fanny, asnice.
vi hörs senare sötnosar


jag älskar dig ganja! <3

Peace
/ f.ljung :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!