- godmorgooooon

klockan är åtta, jag började för tio minuter sen
men hade jag varit hemma hade jag legat och sovit nu
inte många timmars sömn inatt inte! neee
blev en liten nattpromenix av nån jävla anledning och sen gick det att somna iaf..
fast då va klockan typ.. halv tre? haha
sitter iaf i köket och lyssnar på musiiiik baby, just nu kottonmouth kings!
asnice de fyfan ja. känner ändå att jag är på rätt bra humör idag..
blir ju härjjjj ikv så! hehe.
ett stort fett jävla minus är ju att det inte finns nån jävla frukost hemma
SKÄRPNING MADDIS! mennnn jag fick iaf en tjuga så jag kunde köpa i skolan :')
nej nu ska fixa det sista och mysa lite med katten sen ska jag dra till busssen
hoppas att therese är i skolan annars blir det ju tråkigt! hihih min busunge
sen så ska jag luncha med maddis kvart över tolv
tack och lov att jag slipper skolmaten!
söt lite nyvaken tjej.
HA EN FETT BRA DAG PEOPLE!
/ f.ljung :-*

Kommentarer
therese - S T R E E T

vi är så busiga gumman! :DDDDDD <33



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2010-10-22 @ 13:32:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!