- höstlov (y)

ännu en skoldag avklarad! och jag kom faktiskt i tid imorse
kom tillochmed innan jag började, bra jobbat freddie
hade svenska, matte och engelska. sen va det bara att gå hem då
är ledig torsdag och fredag sen nästa vecka äre höstlov så man fick väl
höstlovet i förväg då! asnice
nu sitter jag i soffan med min älskade challeballe, lyssnar på musik och
läser svenskaboken så den blir utläst nån gång :)
försöker även övertala anton att komma hit så jag har nån att va med tills
nodde slutar :)
jag är på asbra humör och det har jag varit hela dagen, tror även att det kommer
hålla i sig, det känns så!
älskade kissemiss♥
puss på er!
/ f.ljung :-*

Kommentarer
therese - S T R E E T

sv; ÄLSKAR DIG MED :DDDDD



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2010-10-27 @ 16:37:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!