- jahappp

klockan är fan tio över tre på morgonen och jag är fortfarande vaken
och jag ska till skolan imorgon tur som fan att man har sovmorgon..
fast det kommer ändå bli ett jävla helvete att ta sig upp menmen om jag är vaken
lite längre till så blir de väl dygna då det är väl det enda alternativet
tur mangeeee är vaken och är social på msn annars hade ju det här blivit väldans
tråkigt och då hade jag väl somnat. funderar faktiskt ändå på att lägga mig och försöka
sova snart men det går ju inte för min novell måste bli klar till imon. dryyyygt
ska fan bara skriva en sida, fast den ska va på två. men jag pallar inte ^^
va hemma hela dagen idag med min jävla feber, förutom en liten trip till heidi för hon fyllde år
så firade henne. lite sent att säga grattis nu eftersom hon inte fyller år idag eftersom klockan
är efter tolv men ändå. grattis min älskade storasyster på 17årsdagen♥
nejjj nu ska jag faktiskt fortsätta på min novell så jag får sova nån gång :)



HERÅ
/ superkorven!

Kommentarer
Murve Miile på bdb ;)

ge mig ditt utseende du e hur fin som helst!!!!!! D:



Blogg: http://murve.blogg.se/
2010-11-03 @ 07:21:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!