- jahman

helgen har varit fett med chill
elle ah, inte egentligen. bara nästan haha
i fredags umgicks jag med min älskade kusin hela kvällen
vilket var riktigt nice eftersom vi träffas så sällan
i lördags blev det att dra på lastis fest. och det va sjukt kul!
tackar alla som va där för kvällen, jag hade skitkul :)
och söndag, igår va de bara chill. låg hemma hela dagen förutom när
jag drog och träffade heidi. sen på kvällen kom väl jocke hit och sov här.
nu sitter jag här å kollar tv, med en chipspåse bredvid mig och väntar på att
maddis ska komma hem. ska till djurås på möte.. drygt.
nej nu ska jag gå å ta nånting att käka!
PEACE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!