- oseriös jävel

heheheheheheh mitt humör är på topp idag!
va hemma idag, orkade inte orientering speciellt inte när man inte får sova
nånting fatt man hostar sönder halsen hela nätterna! heheh jocke diggar de inte heller
menmennnn snart bär de av in till borlänge där jag ska träffa denize.... ååå min denize
saknat henne så jävla mycket! så det blir fan asnice att träffa henne
så ska jag väl hämta mina moppenycklar av jocke fatt JAG ÄR SÅ JÄVLA SNÄLL
å lånar ut moppen. heheheh.
nu ropar papiii att de är käk så ska väl käka sen åka in till borlänge!
kottonmouth kings är bäst!



vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!