- simple and free

tjockt nice dag!
drog in till stan och träffade min denize♥ underbart att träffa henne igen!
drog runt på kupolen i jakt efter en vinterjacka till mig. hittade dock
bara en som jag tyckte om, och den kostar 1300 så får tigga lite pengar av pappa. hih.
jocke kom dit med min moppe, så vid halv sju drog vi till stan där jag träffa min lilla puttjoel
och sålde en tröja till honom :) så då har man tjänat lite pengar nurå!
sen åkte vi vidare hem till tony och käkade. mmmmmm tacopaj, så jävla gött.
lämnade min jacka där för maddis tyckte att den skulle tvättas? tror alla tyckte det förutom jag
tony höll även på att rensa sina filmer osv å frågade om jag ville ha några så jag tog
två st, madagascar(stavas de så?) och ice age två :D hihih awesome
drog sen ut till bazze och va där i ca en halvtimme sen åkte jag hem med bussen
snäll som jag är så låtar jag ut moppen till jocke en dag till. hehe! men imorgon ska jag ha den
åååååh jag måste plugga, men mina engelskaböcker är borta på nåt mystiskt vis... har ingen aning
om vart dom är. bara poff BORTA! helt sjukt. menmen dom kommer väl fram. nån gång. heheh.
nej nu måste jag bädda så jag kan lägga mig, klockan börjar bli mycket men har sovmorgon imon så.
börjar 09.40 chilllll!
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!