- so fucking confused

ja vafan ska man säga om allting? hmmm...
dagen har iaf knallat på rätt bra
soft dag i skolan, två lektioner.
trött som en sate tackvare dygningen så däckade på mathildas soffa
i kanske två timmar efter skolan medans therese och filip oxå va där
men dom körde sitt egna race dom timmarna så dom lät mig sova hihi
drog till kupolen och köpte snus och cigg, JA JAG HAR BÖRJAT SNUSA
sjukt... hampus tkr det är okvinnligt men om man tänker efter
vart är jag kvinnlig nånstans egentligen? hehe
och jag har fått det bevisat att jag verkligen är pervers/nästan beroende av sex
eller iaf att alla andra tror det. fast det är inte så
jocke kom fram till mig i skolan å ba; fan va glad du är idag freddie, haru fått kuk elle? :D
som att det bara är kuk som kan göra mig glad?
neruneru, har faktiskt varit på skitbra humör hela dagen FAST JAG INTE HAR FÅTT KUK
hehe... men sex är väl mysigt. elle? - JAAAA
så klandra mig inte för det!
fick träffa min adam idag oxå, det va grymt
å efter lite donkenkäk med lucas, anton, adam, linus och filip så blev det hemfärd
somsagt, trött som ett aaas så nu blire film fifän sen sova


världens sötaste adam weston♥

PEACE&LOVE
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!