- time will kill the pain

men jaaaaaa, dålig på att uppdatera? jappsi
har dock inte varit hemma på länge
sov hos mathilda torsdag till fredag och hela helgen hos nodde
och igår så tog jag å jocke moppen till han så blev väl att jag sov där
kallt som fan att åka från insjön imorse bara
typ... lite mer än tre mil på moppe klockan tjugo över sju på morgonen?
ingen höjdare direkt.
mitt humör suger just nu känner jag och jag börjar bli förkyld
elle börjar bli.. har väl varit det ett tag.
imorgon är det orienteringsdag med skolan i bergebo vilket jag inte riktigt pallar
får se hur jag mår imorgon bitti om jag orkar pallra mig dit elle inte.
får se hur det blir med att ta ur dreadsen imorgon oxå
är inte speciellt pepp på det egentligen.
nej nu ska jag krypa ner i sängen!

i wish you were here with me.

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!