- uhh

min blogg är tråkig, så jävla tråkig
så kanske lika bra att lägga ner detta? känns som det
är ändå ingen som läser så... meningslöst att slösa tid.
ähhhhh de får väl lov att va värt det, kan ju iaf låtsas elle hur
köpte min jacka idag. elle inte den jag kikade på i förrgår, den fanns bara
i för stor storlek. så jag köpte en annan, men den va oxå asnice.
så ett stort tack till min älskade pappa♥
förövrigt har jag ingenting att säga. förutom att ni får bild på jackan antingen
senare eller imorgon. och att jag saknar sommaren. och jocke.

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
netta

jag läser, bebis =) <3



Blogg: http://jeanettealexandersen.devote.se/
2010-10-08 @ 23:08:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!