- uuuuhhhhh

idag har jag gjort största failen i hela mitt liv
jag vurpade med roxen :( min älskling! min älskade moped.. heh
repig som fan blev den. och mitt knä är helt sönder. bra jobbat freddie!
nerå, de va icke så kul. men ändå så sätter jag mig på vägen och asgarvar efteråt?
fan jag lär ju ha nå fel... men fyfan va ont de gjorde.
annars idag... ja vad har hänt? inte mycket. drog till klacken och blev utslängd typ hundra gånger.
ja det va väl det enda som va lite värt idag. heh.
mennnn.. ah. exakt
jag har inte så mycket mer att säga. förutom att min novell är.... typ klar!
lite fix här å där men sen så :)
nu ska jag... kolla på film tror jag. blir nog american pie - beta house.
awesome dude!


favoritroxen♥

OVER&OUT
/ freddie kingen ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!