- agnes hjorth

jag älskar dig. jag gör verkligen det.
förlåt för allting, förlåt så jävla grymt sjukt mycket
jag vet att jag gjorde fel, och jag förstår varför du blev arg.
jag vet inte ens varför det blev som det blev men jag vet
som sagt att jag gjorde sjukt fel.
tänker inte skriva vad det handlar om för det har inte ni andra
med att göra och jag vet att jag betedde mig rätt löjligt. elle ah
rätt mycket..
jag vet inte vad du kommer tycka om att jag skriver förlåt till dig
här på min blogg. du kommer kanske tycka att det va fett onödigt osv
men om jag hade kunnat fått kontakt med dig på nåt annat vis så hade
jag gjort så. jag har inte ens en aning om du kommer läsa det här,
men om du gör det; förlåt. jag älskar dig. och du kommer alltid vara en av
mina bästa vänner.

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!