- äntligen fredag!

sitter hos mathilda nurå, elle ah har gjort det ett tag..
denna dag har gått rätt fort faktiskt. började väl med skolan som gick lite sådär
anton kom och hämtade mig och vi åkte till klacken och lämnade agnes's grejer
sen vidare till kupolen. väl där träffade vi på lastis pontus och mathilda och vandrade
väl runt där ett tag. anton tog moppen hem till sig och ett tag efter det så åkte jag och
mathilda hem till henne. käkade och sen handling med hennes mor!
har väl umgåtts med en hel del folk den här kvällen och det har varit rätt nice fastän man
inte har haft ngt att hitta på.. åkte iaf hem hit runt halv tio och sen har vi bara slöat med pizza
och godis. TJOCKISAR AHRÅ
nu är iaf jag fett trött och mathilda ser ut att somna precis när som helst hon med så ska väl ta
och gå ut och röka och sen sova :)
imorgon kommer förhoppninsvis jocke hit och umgås och gör han inte det så funderar jag på att
fråga om jag får komma till han.


jävlar i min låda va söta vi är!
jag älskar dig lillasyster♥

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!