- awesome dude

förlåt för dålig uppdatering... känns som att jag börjar varje inlägg med det haha
men de blir bättre från och med nu :)
den här helgen har peppat upp mig så jävla mycket!
måste tacka alla som va med somfan
i fredags blev det ferre hos krille, va rätt mycket folk faktiskt
så de va rätt nice. den kvällen slutade iaf hos anton med paula och micke :)
i lördags va de typ.. fest. eller? ah nästan iaf. hos mathilda :)
med sonja och massa annat folk! nice som faaaaan.
och idag, söndag. så har det varit segt. och med segt så menar jag verkligen segt
har legat hos mathilda typ hela dagen och käkat chips och kollat disneychannel.
förutom att vi va en vända till kupolen och träffade lastis å köpte donkenkaffe♥
mmm de är fan en av de bästa sakerna som finns!
nu är klockan halv ett på natten och jag sitter fortfarande här? idiotfreddie..
och jag har både nå soskit och en novell att skriva tills imorgon
och väckarklockan ringer om fem och en halv timme. illa, illa som fan
nej nu måste jag verkligen gå och lägga mig!


och nu blev filmen som jag höll på att ladda ner klar!
de blev Frozen, awesome. nu har jag ngt att kolla på medans jag
försöker sova!

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
therese - S T R E E T

va den filmen läskig? :D



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2010-09-21 @ 17:57:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!