- blahablaha

jag är fortfarande sjuuuk :(
och det är fan fredag nu? måste säga att denna vecka
har gått sjukt fort. helt sickkk
sitter och väntar på att jag ska få en jävla tid till vårdcentralen
så jag kan dra dit å få min jävla pencilin (stavas hur?haha)
sen drar jag in till borlänge och kirrar öl och möter upp mollan :)
och imorgon blire granny goes street i falun! TAGGAR JAG ELLE? - JAAAA
hehe de blir awesome! mkt trevligt folk som ska dit har jag hört oxå
typ alla jag känner i borlänge, nästan iaf :D
nuuu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag.. måste tvätta håret!
jag saknar dig.. j♥
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!