- chillll

dagen och kvällen igår va fett nice, ärligt talat!
åkte som sagt till hedemora och va med lastis, och där va även micke
någon och någon haha? ähh dom va trevliga iaf!
åkte hem med 15.36 tåget, gick hem hit till tony och sedan vidare till marknaden
men jag fick lov att dra därifrån dirr typ för skulle möta jocke
när jag hade mött han så följde jag med han till max för han skulle väl käka
som han alltid gör. förstår mig inte på ungen haha :D
sen drog vi hem hit igen för jag skulle släppa in challe min älskade misse
sen vidare till donken och hämtade dricka.
kvällen här va chill men ändå rätt nice :) ville inte sova ensam så jocke sandra och daniel
sov över. men dom åkte för några timmar sedan :)
nu har jag plockat ihop lite här i lägenheten, ställt in all disk i diskmaskinen osv
så det inte ser ut som ett jävla helvete när bror och maddis kommer hem!
nu har mathilda kommit hit oxå så jag ska väl ta och käka något sen beger vi oss upp m
mot marknaden skulle jag tro. ska träffa jocke nå mer idag så han hör väl av sig sen :)




bjuder på två söta webbcambilder oxå hehe
sliten och trött freddie yahman

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!