- dagar kommer, dagar går...

hemmmaaaaa! woho. ah fast de va ett tag sen haha
och jag får ta det här rätt snabbt för snart deckar jag på tangentbordet
moppen blev iaf klar till slut. fast det tog ett rätt bra tag! hehe
skolan sköttes inte heller speciellt bra... menmen. det är väl som det är
åkte iaf från fille runt kvart i sju. ner och tanka och sedan resecentrum och mötte natha!
drog vidare till donken för käk och sedan till rättpris och träffade therese rasmus och kalven
rasmus drog och sen kalven och då följde therese med mig och anton till resecentrum för jag
skulle väl hem. där friade therese till mig♥ hihihihih tötis!
imorgon är det skola igen, ingen sovmorgon elle ngt så det blir upp och hoppa klockan sex imorgon bitti
så bäst att gå och lägga sig nu! har försovit mig rätt mycket i veckan men ska sköta mig nu, iaf försöka.






nytt rör påsatt! fan va fel de där lät... ahmen nytt rör iaf!

nuuu ska jag lägga mig så jag kan somna nån gång
jääääävla äckelskola... fan orkar inte

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!