- det va inte jag!

blev inge skola idag iaf.. ingen ork.
drog istället till krille imorse, elle ah typ vid elva
och umgicks med han och olle till typ.. två? tre kanske?
drog sedan till stan och mötte upp nodde och drog till donken
å käka.. sen kom heidi dit och nodde åkte hem.
träffade sonja&sofi och annat trevligt folk så satt väl kvar där å va
social ett tag! sedan drog vi vidare till hagaparken och busade :')
det va asnice iaf. glad att jag har dom vänner som jag har.
hahahah dagens; LIGG INTE PÅ MIG, JAG KOMMER JU BAJSA PÅ MIG!
haha sofi så jävla söt!
när vi hade varit där ett tag så kom steff, anton och nodde dit och då skulle
jag precis gå hem så gick och hämtade steffs cykel så åkte hon hem
och så gick anton & nodde med mig till tony och hämtade min ryggsäck
och mina älskade lurar! så nu kan jag dunka riktigt igen
sen gick jag till bussen å åkte hem.
nu är jag skittrött så ska ta och sova, ska ju upp halv sex imorgon!
jävla fan för skolfoto klockan åtta imorgon bitti :(


heidi,sonja&jag. mina bruuudar är sötast ♥

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!