- dygna elle?

ah å så bra gick det att sova -.- dryyygt.
klockan är fucking fyra på morgonen så onödigt att sova nu
ska lix ändå upp om två timmar... vafan får jag aldrig sova för?
livet är då bra orättvist. menmen, va finns det att göra åt?
har iaf kollat på The New Daughter & Frozen inatt
och jag har tänkt på att dom som gör filmerna blir sämre och sämre
på att komma på bra slut på skräckfilmer. det suger verkligen!
skärpning nu förfan. haha, jag har fan ingenting annat än skräck på datorn
tycker typ ingenting annat är bra.
men nu ska jag gå å käka något och sen duscha om jag orkar :)



vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!