- hehehehehehh..

HEJ JAG ÄR RÄTT DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA? - AHRÅÅ
menmen händer mycket runtomkring mig just nu så orken
är väl inte riktigt på topp men den kommer väl tillbaka snart
jaha, vart va vi sist då? HELGEN
heheh händelserik helg elle? fredaaaaagen va iaf chilll
lördag blev de ggs! minns jag mycket elle? - nee
haha blev nog lite för mycket alkohol för lilla freddie
mollan den lilla idioten rådissade iaf mig all night å åkte hem med
emma istället. så jag åkte och sov hos nisse :) de va iaf nice
söndag bestog oxå av chill? tror jag? jaaa! med krillebästiis ju
och nu är det tisaf, har varit sjuk både igår och idag men
det blir skola imorgon iaf. har nån jävla temadag så börjar
halv tio och slutar ett. chill!
åkte hem till bror från skolan idag, somnade på soffan till klockan
tre och då åkte jag hem till papppa. åkte sedan in till stan och
umgicks med nodde, anton, david och bazze. chill hos bazze som vanligt
matlagning och grejer oxå! duktiga vi är
har varit rätt depp hela dagen men när jag va med pojkarna så blev allt
så jävla mycket bättre. tack för att ni finns ♥
och imorgon ska jag äntligen få träffa min älskade syster heidi och umgås med
henne de blir awesome. va ju ett jävla bra tag sen nu!
förövrigt så saknar jag jocke, och är jävligt besviken..
och molly kan dra åt helvete haha!


hahahhah fan va ful bild! XD

men nu börjar övertröttheten ta över så jag ska ta å lägga miiig
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!