- hold ya head

hemma idag, pappa tyckte inte att jag skulle åka till skolan
haha störda jävel...

har läkartid klockan fyra men efter lite snack med pappa så tyckte både han och
jag att det va meningslöst att gå dit.
åker in till stan med 14.05 bussen och möter mathilda så drar vi till um äntligen
ska kirra p-piller och en annan grej. hoppas det inte är försent!
sen har jag ingen aning om vad som händer idag faktiskt...
blir väl umgås med mathilda och förhoppningsvis sova hos henne inatt så jag kommer
upp till skolan imorgon! i tid och allt.
nej nu ska jag ta och knata iväg till bussen :)
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!